Можливості Інтернету у просуванні та реалізації продуктів та послуг туристичної індустрії
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний економічний університет
Abstract
У статті виявляються особливості Інтернет-реклами у сфері туризму. Розглянуто основні проблеми і перспективи розвитку данного виду просування туристичного продукту. Проведено аналіз стану Інтернет-сайтів головних українських туроператорів.
В статье выявляются особенности Интернет-рекламы в сфере туризма. Рассмотрены основные проблемы и перспективы развития данного вида продвижения туристического продукта. Проведен анализ состояния Интернет-сайтов основных украинских туроператоров.
This article identifies features of Internet advertising in the sphere of tourism.It shows the main problems and prospects of this type of the tourism product promotion.There are analysis of the major Internet sites of Ukrainian tour operators.
В статье выявляются особенности Интернет-рекламы в сфере туризма. Рассмотрены основные проблемы и перспективы развития данного вида продвижения туристического продукта. Проведен анализ состояния Интернет-сайтов основных украинских туроператоров.
This article identifies features of Internet advertising in the sphere of tourism.It shows the main problems and prospects of this type of the tourism product promotion.There are analysis of the major Internet sites of Ukrainian tour operators.
Description
Citation
Єсіна О. Г. Можливості Інтернету у просуванні та реалізації продуктів та послуг туристичної індустрії / О. Г. Єсіна, В. М. Керпіч // Здесь будет название конференции и новая дата : Всеукр. наук. конф. аспірантів та молодих вчених, 25 березня 2014 р. : матер. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 111-114.