Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4164
Назва: Маркетингова діяльність типографії «Апрель»
Інші назви: Маркетинговая деятельность типографии «Апрель»
Marketing activity of the printing house "April"
Автори: Бондаренко, А.М.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: маркетингова діяльність
типографії
маркетинговая деятельность
типографии
marketing activities
printing
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження - на підставі теоретичних досліджень проблеми маркетингової діяльності, аналізу її стану в типографії «Апрель», знайти можливі конкретні шляхи її вдосконалення.
Цель исследования - на основании теоретических исследований проблемы маркетинговой деятельности, анализа ее состояния в типографии «Апрель», найти возможные конкретные пути ее совершенствования.
The purpose of the study - based on theoretical studies of the problem of marketing activities, the analysis of its condition in the printing house "April", to find possible concrete ways to improve it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4164
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко А.М. Маркетигова діяльність.pdf101,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.