Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, А.М.-
dc.date.accessioned2015-11-24T07:49:43Z-
dc.date.available2015-11-24T07:49:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4164-
dc.description.abstractМета дослідження - на підставі теоретичних досліджень проблеми маркетингової діяльності, аналізу її стану в типографії «Апрель», знайти можливі конкретні шляхи її вдосконалення.ru_RU
dc.description.abstractЦель исследования - на основании теоретических исследований проблемы маркетинговой деятельности, анализа ее состояния в типографии «Апрель», найти возможные конкретные пути ее совершенствования.-
dc.description.abstractThe purpose of the study - based on theoretical studies of the problem of marketing activities, the analysis of its condition in the printing house "April", to find possible concrete ways to improve it.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectтипографіїru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectтипографииru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectprintingru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність типографії «Апрель»ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая деятельность типографии «Апрель»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing activity of the printing house "April"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко А.М. Маркетигова діяльність.pdf101,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.