Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4518
Назва: Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України
Інші назви: Формирование маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта в современных условиях Украины
Forming of the marketing system of railway transports enterprises in modern situation of Ukraine
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук.: спец. 08.00.04 «економіка та управління підприємствами (залізничний транспорт)» / І. О. Жарська. – Дніпропетровськ : Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна, 2008. – 22 с.
Дата публікації: 2008
Ключові слова: залізничний транспорт
маркетингова система
маркетингові витрати
оцінка ефективності
система маркетингової інформації
якість
реформування
железнодорожный транспорт
маркетинговая система
реформирование
маркетинговые расходы
оценка эффективности
качество
система маркетинговой информации
railway transport
marketing system
marketing expenditures
reforming
quality
evaluation of efficiency
marketing information system
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена розробці теоретико-методологічних положень та практичних рекомендацій щодо реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України. Виділено специфічні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту. Запропоновано модель створення в структурі «Укрзалізниці» маркетингової вертикалі та склад її елементів на кожному рівні управління. Вдосконалено систему показників якості послуг з перевезень пасажирів та вантажів та класифікацію маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту, запропонована методика їх розрахунку. Дістали подальший розвиток показники оцінки ефективності маркетингу.
Диссертация посвящена решению задачи разработки теоретико-методологических положений и методико-практических рекомендаций по реформированию существующей и становлению новой маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта Украины. Выделены специфические черты маркетинговой системы предприятия данной отрасли. Усовершенствована классификация маркетинговых затрат предприятия железнодорожного транспорта. Уточнено определение понятия «основная услуга железнодорожного транспорта» и на его основе усовершенствована классификация показателей качества услуг по перевозке пассажиров и грузов. Получила дальнейшее развитие классификация показателей эффективности маркетинговой деятельности. Предложены принципы реформирования маркетинговой системы. Обосновано создание в структуре железнодорожного транспорта маркетинговой вертикали.
This Thesis is dedicated to elaboration of theoretical and methodological provisions and practical recommendations for reforming of the marketing system of a Ukrainian enterprise. The author has determined specific signs of the marketing system of a railway enterprise. This work comprises a canvass of the existing marketing system with determination of its shortcomings and suggestions as regards the principles and directions of reforming. In particular, the author suggests a model of creation of a marketing vertical within the structure of “Ukrzaliznytsya” and a composition of its elements at each level of administration. The system of indices of quality of services in passengers and cargo traffic and the classification of marketing expenditures of a railway enterprise have been improved and the methods of calculation thereof have been suggested. A scrutiny of indices of evaluation of marketing efficiency has resulted in further development of the same.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4518
Розташовується у зібраннях:Автореферати
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.