Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТринчук, О.Б.-
dc.contributor.authorТринчук, Е.Б.-
dc.contributor.authorTrynchuk, O.-
dc.date.accessioned2016-09-28T08:19:28Z-
dc.date.available2016-09-28T08:19:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТринчук О. Б. Особливості індивідно-особистісної, мотиваційної та смисложиттєвої готовності студентів до професійної діяльності / О. Б. Тринчук // International Scientific Journal. – 2016. – 1 (13). – С. 97-104.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5026-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу емпіричного дослідження особливостей формування індивідно-особистісної, мотиваційної та смисложиттєвої сфер майбутніх економістів. Показано, що студенти 4 курсу, порівняно із 2 курсом, виявили більшу готовність до професійної діяльності, що пояснювалось кращим розвитком особистісних властивостей, визначеним полем та напрямом діяльності, прагненням до майбутніх досягнень.ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу эмпирического исследования особенностей формирования индивидно-личностной, мотивационной и смысложизненной сфер будущих экономистов. Показано, что студенты 4 курса, по сравнению с 2 курсом, выявили большую готовность к профессиональной деятельности, что объяснялось лучшим развитием личностных свойств, определенным полем и направлением деятельности, стремлением к будущим достижениям.-
dc.description.abstractThe successful formation of personality and professionalism of future specialists based on their willingness to work which is the leading component of psychological readiness by which science is understood as a complex psychological formation alloy functional operational and personal components. Psychological aspects of professional orientation of students for professional careers are characterized by dynamic changes in the motivational sphere of personality forming her professionally significant installations changes in valuesemantic structure worldview personality. The purpose of the article - analysis of empirical researches the features of formation indyvidno-personal motivational and life purport areas of future economists. So were found statistically significant differences between studentseconomists 2 and 4 courses. 4th year students found problems with higher and lower nevrotychnosti balance and openness in contrast to their opponents. Anxiety and anxiety in students of 4 courses explains the active phase of professional development fear of uncertain future after university. Instead the junior students still in space to obtain the necessary knowledge and acquiring professional skills. A prospect of further development is to explore the professional sphere value of future economists.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherFundamental and Applied Researches In Practice of Leading Scientific Schoolsru_RU
dc.subjectособистістьru_RU
dc.subjectмотиваційно-ціннісна сфераru_RU
dc.subjectлокус контролю Яru_RU
dc.subjectлокус контролю – життяru_RU
dc.subjectличностьru_RU
dc.subjectмотивационно-ценностная сфераru_RU
dc.subjectлокус контроля Яru_RU
dc.subjectлокус контроля - жизньru_RU
dc.subjectpersonalityru_RU
dc.subjectmotivational-value sphereru_RU
dc.subjectI locus of controlru_RU
dc.subjectlocus of control - liferu_RU
dc.titleОсобливості індивідно-особистісної, мотиваційної та смисложиттєвої готовності студентів до професійної діяльностіru_RU
dc.title.alternativeОсобенности индивидуально-личностной, мотивационной и смысложизненной готовности студентов к профессиональной деятельностиru_RU
dc.title.alternativeFeatures of indyvidualpersonal, motivational and life purport readiness of students to the professionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.