Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5389
Назва: Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
Інші назви: Использование методов маркетингового аудита при принятии стратегических решений на предприятиях
Using methods of marketing audit in making strategic decisions at enterprises
Автори: Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyeva, N.
Zinkovska, D.
Бібліографічний опис: Андрєєва Н. М. Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник ОНУ імені І.І. Мечнікова. Серія: Економіка. – 2016. – №21. – С. 50–55.
Дата публікації: 2016
Видавництво: ОНУ імені І.І. Мечнікова
Ключові слова: маркетинговий аудит
методи маркетингового аудиту
стратегія
рівні стратегії
стратегічні рішення
маркетинговый аудит
методы маркетингового аудита
стратегия
уровне стратегии
стратегические решения
marketing audit
marketing audit methods
strategy
levels of strategy
strategic decisions
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню ролі маркетингового аудиту у процесі прийняття стратегічних рішень на підприємстві. У статті розглядаються методи проведення маркетингового аудиту. На основі аналізу літературних джерел, авторами пропонується групування методів на категорії в залежності від сфери їх використання. Окрім цього, визначено місце кожної групи методів маркетингового аудиту у прийнятті стратегічних рішень різних рівнів.
Статья посвящена определению роли маркетингового аудита в процессе принятия стратегических решений на предприятии. В статье рассматриваются методы проведения маркетингового аудита. На основе анализа литературных источников, авторами предлагается методология группировки методов по категориям в зависимости от сферы их использования. Кроме этого, определено место каждой группы методов маркетингового аудита в принятии стратегических решений различных уровней.
The article is devoted to the definition of the role of marketing audit in making of strategic decision at enterprises. The article deals with methods of marketing audit. On the based of analysis of the literature, the authors propose methods of grouping by categories, depending on their scope of use. In addition, each group defines the place of the marketing audit techniques in strategic decision-making at various levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5389
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.