Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах

Анотація

Стаття присвячена визначенню ролі маркетингового аудиту у процесі прийняття стратегічних рішень на підприємстві. У статті розглядаються методи проведення маркетингового аудиту. На основі аналізу літературних джерел, авторами пропонується групування методів на категорії в залежності від сфери їх використання. Окрім цього, визначено місце кожної групи методів маркетингового аудиту у прийнятті стратегічних рішень різних рівнів.
Статья посвящена определению роли маркетингового аудита в процессе принятия стратегических решений на предприятии. В статье рассматриваются методы проведения маркетингового аудита. На основе анализа литературных источников, авторами предлагается методология группировки методов по категориям в зависимости от сферы их использования. Кроме этого, определено место каждой группы методов маркетингового аудита в принятии стратегических решений различных уровней.
The article is devoted to the definition of the role of marketing audit in making of strategic decision at enterprises. The article deals with methods of marketing audit. On the based of analysis of the literature, the authors propose methods of grouping by categories, depending on their scope of use. In addition, each group defines the place of the marketing audit techniques in strategic decision-making at various levels.

Опис

Бібліографічний опис

Андрєєва Н. М. Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник ОНУ імені І.І. Мечнікова. Серія: Економіка. – 2016. – №21. – С. 50–55.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються