Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6012
Назва: Переваги індивідуально-орієнтованого підходу в процесі мовної підготовки іноземних студентів
Інші назви: Преимущества индивидуально-ориентированного подхода в процессе языковой подготовки иностранных студентов
Advantages of an individual-oriented approach in the process of language training for foreign students
Автори: Гейна, О.В.
Долинська, В.І.
Гейна, О.В.
Долинская, В.И.
Geyna, O.
Dolinskaia, V.
Бібліографічний опис: Гейна О. В. Переваги індивідуально-орієнтованого підходу в процесі мовної підготовки іноземних студентів / О. В. Гейна, В. І. Долинська // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: матеріали VII Міжнародної науково-методичної конференції (6-7 жовтня 2016 р., Одеса). – Одеса: СПД Бондаренко М.А., 2016. – С. 139-145.
Дата публікації: 2016
Видавництво: СПД Бондаренко М.А.
Ключові слова: гнучка модель навчання
комунікативний індивідуально-орієнтований підхід
мовна підготовка іноземних студентів
гибкая модель обучения
коммуникативный индивидуально-ориентированный подход,
языковая подготовка иностранных студентов
flexible learning model
communicative individual-oriented approach
language training foreign students
Короткий огляд (реферат): В статті йдеться про концепцію комунікативного індивідуально-орієнтованого підходу в процесі мовної підготовки, яка є теоретичною і методичною базою для гнучкої моделі навчання іноземних студентів. Зазначено переваги використання представленої концепції. Обґрунтовано доцільність об’єднання лінгвістичних і психологічних шляхів досягнення індивідуальних цілей учнів.
В статье идет речь о концепции коммуникативного индивидуально-ориентированного подхода в процессе языковой подготовки, которая является теоретической и методической базой для гибкой модели обучения иностранных студентов. Отмечены преимущества использования представленной концепции. Обоснована целесообразность объединения лингвистических и психологических путей достижения индивидуальных целей учащихся.
The article refers to the concept of communicative individual-oriented approach in language training, which is the theoretical and methodological basis for flexible learning model international students. Indicated advantages of the presented concepts. The expediency of combining linguistic and psychological ways to achieve individual goals of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6012
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.