Переваги індивідуально-орієнтованого підходу в процесі мовної підготовки іноземних студентів
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СПД Бондаренко М.А.
Анотація
В статті йдеться про концепцію комунікативного індивідуально-орієнтованого підходу в процесі мовної підготовки, яка є теоретичною і методичною базою для гнучкої моделі навчання іноземних студентів. Зазначено переваги використання представленої концепції. Обґрунтовано доцільність об’єднання лінгвістичних і психологічних шляхів досягнення індивідуальних цілей учнів.
В статье идет речь о концепции коммуникативного индивидуально-ориентированного подхода в процессе языковой подготовки, которая является теоретической и методической базой для гибкой модели обучения иностранных студентов. Отмечены преимущества использования представленной концепции. Обоснована целесообразность объединения лингвистических и психологических путей достижения индивидуальных целей учащихся.
The article refers to the concept of communicative individual-oriented approach in language training, which is the theoretical and methodological basis for flexible learning model international students. Indicated advantages of the presented concepts. The expediency of combining linguistic and psychological ways to achieve individual goals of students.
В статье идет речь о концепции коммуникативного индивидуально-ориентированного подхода в процессе языковой подготовки, которая является теоретической и методической базой для гибкой модели обучения иностранных студентов. Отмечены преимущества использования представленной концепции. Обоснована целесообразность объединения лингвистических и психологических путей достижения индивидуальных целей учащихся.
The article refers to the concept of communicative individual-oriented approach in language training, which is the theoretical and methodological basis for flexible learning model international students. Indicated advantages of the presented concepts. The expediency of combining linguistic and psychological ways to achieve individual goals of students.
Опис
Ключові слова
гнучка модель навчання, комунікативний індивідуально-орієнтований підхід, мовна підготовка іноземних студентів, гибкая модель обучения, коммуникативный индивидуально-ориентированный подход,, языковая подготовка иностранных студентов, flexible learning model, communicative individual-oriented approach, language training foreign students
Бібліографічний опис
Гейна О. В. Переваги індивідуально-орієнтованого підходу в процесі мовної підготовки іноземних студентів / О. В. Гейна, В. І. Долинська // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: матеріали VII Міжнародної науково-методичної конференції (6-7 жовтня 2016 р., Одеса). – Одеса: СПД Бондаренко М.А., 2016. – С. 139-145.