Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄремєєв, О.О.-
dc.date.accessioned2017-07-26T12:10:50Z-
dc.date.available2017-07-26T12:10:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6344-
dc.description.abstractМетою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві.ru_RU
dc.description.abstractЦелью исследования является совершенствование научно-методических основ формирования и развития комплекса маркетинга на предприятии, научное обоснование его основных положений, направлений и приоритетов развития. На основе проведенного анализа, разработка рекомендаций по совершенствованию комплекса маркетинга.-
dc.description.abstractThe aim of the research is to improve the scientific and methodological foundations for the formation and development of marketing complex at the enterprise, the scientific substantiation of its main provisions, directions and development priorities. Based on the analysis, the development of recommendations for improving the marketing mix.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectфармацевтична галузьru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингаru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегия предприятияru_RU
dc.subjectтоварная политикаru_RU
dc.subjectфармацевтическая отрасльru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectmarketing strategy of the enterpriseru_RU
dc.subjectcommodity policyru_RU
dc.subjectpharmaceutical industryru_RU
dc.titleРозвиток комплексу маркетингу в умовах сучасної економікиru_RU
dc.title.alternativeРазвитие комплекса маркетинга в условиях современной экономикиru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of a complex of marketing in the conditions of modern economyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток комплексу маркетингу в умовах сучасної економіки.PDF462,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.