Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСимоненко, С.П.-
dc.contributor.authorСимоненко, С.П.-
dc.contributor.authorSymonenko, S.-
dc.date.accessioned2018-02-07T21:02:17Z-
dc.date.available2018-02-07T21:02:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСимоненко С. П. До питання про ґенезу совісті / С. П. Симоненко // Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету. Філософія. - 2016. - Вип. 38. - С. 91-99.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7035-
dc.description.abstractВ статті на основі теоретичного аналізу праць, присвячених дослідженню совісті, робиться висновок про неправомірність використання онтогенетичних концепцій розвитку людини у якості теоретичної основи пояснення витоків моралі та редукування такого складного феномену до лише однієї його форми існування. Зокрема піддається критиці поширений у філософії та культурології підхід, згідно з яким специфіка процесу формування моральної свідомості людини в її історії розкривається через такі форми соціального контролю, як страх, сором та провина. Натомість, автор пропонує розглядати поведінку людину у єдності її як соціального, так і біологічного вимірів. Виділивши певні протолюдські якості людини та продемонструвавши як вони розвиваються та збагачуються специфікою формування соціального в її історії, автор пропонує класифікувати совість на види, взявши за основу специфіку культурологічних типів соціальної регуляції: природно-інстинктивного, общинно-групового та особистісного.ru_RU
dc.description.abstractВ статье на основе теоретического анализа работ, посвященных исследованию совести, делается вывод о неправомерности использования онтогенетических концепций развития человека в качестве теоретической основы объяснения истоков морали и редуцирования такого сложного феномена к лишь одной его формы существования. В частности подвергается критике распространенный в философии и культурологии подход, согласно которому специфика процесса формирования морального сознания человека в его истории раскрывается через такие формы социального контроля, как страх, стыд и вина. Вместо этого, автор предлагает рассматривать поведение человека в единстве ее как социального, так и биологического измерений. Выделив определенные протолюдські качества человека и продемонстрировав как они развиваются и обогащаются спецификой формирования социального в ее истории, автор предлагает классифицировать совесть на виды, взяв за основу специфику культурологических типов социальной регуляции: природно-инстинктивного, общинно-группового и личностного.-
dc.description.abstractIn article on the basis of theoretical analysis of works devoted to the study of conscience, the conclusion about the illegality of the use of ontogenetic concepts of human development as theoretical basis for the explanation of the origins of morality and the rejection of such a complex phenomenon to just one of its forms of existence. In particular, criticized a common in philosophy and cultural science approach, according to which the specificity of the process of formation of moral consciousness of man in his history is revealed through these forms of social control, as fear, shame and guilt. Instead of, the author proposes to examine human behavior in the unity of its social and biological dimensions. Highlighting certain protohuman qualities and demonstrating how they develop and are enriched by the specificity of the social formation in its history, the author draws attention to the existence of biological preconditions of conscience, which is the instinctive nature and cannot be reduced to the kinds of conscience that has a social nature. On this basis, it is proposed to classify the conscience of the species, based on the specificity of cultural types of social regulation: the natural-instinctual, community-group and personal.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університетru_RU
dc.subjectсовістьru_RU
dc.subjectавтономна моральru_RU
dc.subjectсоціальний контрольru_RU
dc.subjectпро людські якостіru_RU
dc.subjectемпатіяru_RU
dc.subjectтипи соціальної регуляціїru_RU
dc.subjectприродно-інстинктивна совістьru_RU
dc.subjectобщинно-групова совістьru_RU
dc.subjectособистісна совістьru_RU
dc.subjectсовестьru_RU
dc.subjectавтономная моральru_RU
dc.subjectсоциальный контрольru_RU
dc.subjectпроточеловека качествru_RU
dc.subjectэмпатияru_RU
dc.subjectтипы социальной регуляцииru_RU
dc.subjectприродно-инстинктивная совестьru_RU
dc.subjectобщинно-групповая совестьru_RU
dc.subjectличностная совестьru_RU
dc.subjectconscienceru_RU
dc.subjectautonomous moralru_RU
dc.subjectsocial controlru_RU
dc.subjectprotohuman qualitiesru_RU
dc.subjecttypes of the social adjustingru_RU
dc.subjectnaturally-instinctive conscienceru_RU
dc.subjectcommunally-group conscienceru_RU
dc.subjectpersonality conscienceru_RU
dc.titleДо питання про генезу совістіru_RU
dc.title.alternativeК вопросу о генезисе совестиru_RU
dc.title.alternativeThe question of the genesis of conscienceru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До питання про генезу совісті.pdf467,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.