Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7310
Назва: Моделювання бізнес-процесів та впровадження CRM-системи в Інтернет-магазині
Інші назви: Моделирование бизнес-процессов и внедрение CRM-системы в Интернет-магазине
Business Process Modeling and CRM Implementation in E-Commerce Company
Автори: Назаренко, А.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: впровадження CRM-системи
моделювання бізнес-процесів
організаційна-структура підприємства
оцінка ефективності
прогноз змін
внедрение CRM-системы
моделирование бизнес-процессов
организационная структура предприятия
оценка эффективности
прогноз изменений
CRM implementation
business process modeling
organizational structure of the company
performance evaluation
forecast change
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – бізнес-процеси роботи з клієнтами в Інтернет-магазині та впровадження CRM-системи. У роботі розглядаються теоретичні аспекти впровадження CRM-систем, їх функції, цілі, можливості та переваги використання. Проаналізовано діяльність та організаційну структуру Інтернет-магазину Zakupki, бізнес-процеси роботи з клієнтами та існуючі недоліки. Запропоновано моделі бізнес-процесів до та після впровадження CRM-системи, зроблено прогнозну оцінку ефекту від впровадження CRM-системи.
Квалификационная работа магистра состоит из трех разделов. Объект исследования – бизнес-процессы работы с клиентами в Интернет-магазине и внедрение CRM-системы. В работе рассматриваются теоретические аспекты внедрения CRM-систем, их функции, цели, возможности и преимущества использования. Проанализирована деятельность и организационную структуру Интернет-магазина Zakupki, бизнес-процессы работы с клиентами и существующие недостатки. Предложены модели бизнес-процессов до и после внедрения CRM-системы, сделано прогнозную оценку эффекта от внедрения CRM-системы.
Thesis consists of three chapters. Object of study – business processes of working with clients in e-commerce company and CRM-system implementation. The work deals with theoretical aspects of the introduction of CRM-systems, their functions, goals, possibilities and advantages of use. Author analyzed the activities and organizational structure of Zakupki online shop, business processes of customer service and existing shortcomings. The work proposes business process models before and after the CRM implementation and predicts the effect of the CRM introduction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7310
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf303,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf233,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.