Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимоненко, С.П.-
dc.contributor.authorСимоненко, С.П.-
dc.contributor.authorSymonenko, S.-
dc.date.accessioned2018-07-06T20:24:09Z-
dc.date.available2018-07-06T20:24:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСимоненко С. П. Гуманітаристика в освітніх стратегіях індустріального та постіндустріального суспільств / С. П. Симоненко // Гілея: науковий вісник / гол. ред. В. М. Вашкевич. Київ: Видавництво «Гілея», 2018. - Вип.130(№3). - С. 347-352.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7383-
dc.description.abstractДосліджується роль науки і техніки у формуванні пріоритетів в системі освіти, і зокрема характеру взаємодії в ній гуманітарного та природничого знання в індустріальному та постіндустріальному суспільствах. Вказуючи на суперечливий характер такої взаємодії в епоху Індустрії 4.0, робиться висновок про посилення негативного впливу науково-технічних новацій на людину. Показано, що розвиток інформаційних і комунікаційних технологій слабко корелюється з розвитком інтелектуальних здібностей людини. У зв’язку з цим, та з огляду на близьку перспективу розвитку неринкової соціальної економіки та тлі масового вивільнення людей у їх діяльності за рамки ринкових взаємовідносин, обґрунтовується теза про пріоритетність гуманітаризації усієї системи освіти включно з освітою науково-технічною та наголошується, що саме гуманітарно-художнє знання у розбудові підвалин нового типу культури буде відігравати визначальну роль.ru_RU
dc.description.abstractИсследуется роль науки и техники в формировании приоритетов в системе образования, и в частности характера взаимодействия в ней гуманитарного и естественного знания в индустриальном и постиндустриальном обществах. Указывая на противоречивый характер такого взаимодействия в эпоху индустрии 4.0, делается вывод об усилении негативного влияния научно-технических новаций на человека. Показано, что развитие информационных и коммуникационных технологий слабо коррелирует с развитием интеллектуальных способностей человека. В связи с этим, и учитывая близкую перспективу развития нерыночной социальной экономики и фоне массового высвобождения людей в их деятельности за рамки рыночных отношений, обосновывается тезис о приоритетности гуманитаризации всей системы образования включая образование научно-технической и отмечается, что именно гуманитарно -Художественное знания в развитии основ нового типа культуры будет играть определяющую роль.-
dc.description.abstractThe role of science and technology in formation of priorities in the system of education, and in particular the nature of interaction in it of humanitarian and natural knowledge in industrial and postindustrial societies is researched. Pointing out the controversial nature of such interaction in the era of Industry 4.0, it is made clear that increasing the negative impact of scientific and technological innovations on people. It is shown that the development of information and communication technologies is weakly correlated with the development of intellectual abilities of a person. In this regard, and taking into consideration the close prospective of the development of the non-market social economy and the background of massive release of people in their activities within the framework of market relations, the thesis is based on the priority of humanitarianization of all education systems, including the education of science and technology, and emphasized , that it is humanitarian and artistic knowledge in the development of the foundations of a new type of culture will play a decisive role.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво «Гілея»ru_RU
dc.subjectгуманітарно-художнє знанняru_RU
dc.subjectприродничо-наукове знанняru_RU
dc.subjectчетверта промислова революціяru_RU
dc.subjectзнання та інформаціяru_RU
dc.subjectмодель зайнятостіru_RU
dc.subjectнеринкова соціальна економікаru_RU
dc.subjectгуманитарно-художественное знанияru_RU
dc.subjectестественнонаучное знаниеru_RU
dc.subjectчетвертая промышленная революцияru_RU
dc.subjectзнания и информацияru_RU
dc.subjectмодель занятостиru_RU
dc.subjectнерыночная социальная экономикаru_RU
dc.subjecthumanitarian and artistic knowledgeru_RU
dc.subjectnatural sciencesru_RU
dc.subjectfourth industrial revolutionru_RU
dc.subjectknowledge and informationru_RU
dc.subjectemployment modelru_RU
dc.subjectnonmarket social economyru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleГуманітаристика в освітніх стратегіях індустріального та постіндустріального суспільствru_RU
dc.title.alternativeГуманитаристика в образовательных стратегиях индустриального и постиндустриального обществru_RU
dc.title.alternativeHumanitarism in educational strategies of industrial and postindustrial societyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.