Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8068
Назва: | Формування конкурентних переваг підприємства послуг студії танцю «INFLOW» на основі маркетингових досліджень |
Інші назви: | Formation of competitive advantages of the enterprise of services of the dance studio "INFLOW" on the basis of marketing researches |
Автори: | Коваленко, А.С. |
Дата публікації: | 2017 |
Ключові слова: | маркетинг маркетингові дослідження сфера послуг конкурентні переваги marketing marketing research services competitive advantage |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджень та формування конкурентних переваг підприємства на їх основі, а також особливості діяльності підприємств сфери послуг.
Проаналізовано показники динаміки діяльності підприємства: відвідуваність студії, прибуток та дохід за 2015-2017рр., фактори впливу на діяльність студії макро- та мікромаркетингової середи, сезонність відвідувань та діяльність головних конкурентів студії.
Запропоновано ввести нову посаду – посаду маркетолога у студії, ввести майстер класи від тренерів. Складена система балів та заохочень для мотивації учнів, розроблений онлайн-розклад для учнів студії та запропоновані до провадження безкоштовні відео заняття. Також запропонований до реалізації захід нового формату - «INFLOW INTENSIVE WEEKEND», який представляє собою серію лекцій та майстер класів, як для тренерів і хореографів, так і для дітей та танцюристів усіх вікових категорій; крім цього це також фестиваль-конкурс з різних напрямків танцю. The work deals with the theoretical aspects of marketing research and the formation of competitive advantages of the enterprise on their basis, as well as the peculiarities of the activity of enterprises in the sphere of services. Author analysis the indicators of enterprise activity dynamics are analyzed: attendance of the studio, profit and income for 2015-2017, factors influencing the activity of the studio of macro and micro-marketing, seasonality of visits and activities of the main competitors of the studio. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8068 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота.pdf | 454,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат.pdf | 279,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.