Формування конкурентних переваг підприємства послуг студії танцю «INFLOW» на основі маркетингових досліджень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджень та формування конкурентних переваг підприємства на їх основі, а також особливості діяльності підприємств сфери послуг. Проаналізовано показники динаміки діяльності підприємства: відвідуваність студії, прибуток та дохід за 2015-2017рр., фактори впливу на діяльність студії макро- та мікромаркетингової середи, сезонність відвідувань та діяльність головних конкурентів студії. Запропоновано ввести нову посаду – посаду маркетолога у студії, ввести майстер класи від тренерів. Складена система балів та заохочень для мотивації учнів, розроблений онлайн-розклад для учнів студії та запропоновані до провадження безкоштовні відео заняття. Також запропонований до реалізації захід нового формату - «INFLOW INTENSIVE WEEKEND», який представляє собою серію лекцій та майстер класів, як для тренерів і хореографів, так і для дітей та танцюристів усіх вікових категорій; крім цього це також фестиваль-конкурс з різних напрямків танцю.
The work deals with the theoretical aspects of marketing research and the formation of competitive advantages of the enterprise on their basis, as well as the peculiarities of the activity of enterprises in the sphere of services. Author analysis the indicators of enterprise activity dynamics are analyzed: attendance of the studio, profit and income for 2015-2017, factors influencing the activity of the studio of macro and micro-marketing, seasonality of visits and activities of the main competitors of the studio.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються