Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8430
Назва: Організаційно - методичні засади комплексного обслуговування фізичних осіб
Інші назви: Organizational and methodical principles of complex service of individuals
Автори: Білих, О.Е.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: комплексне обслуговування
фізична особа
депозит
кредитування
розрахунково-касове обслуговування
картковий рахунок
фінансова установа
банківська система
сегментація
якість обслуговування
complex service
individual
deposit
crediting
settlement and cash services
card account
financial institution
banking system
segmentation
quality of service
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи полягає у визначенні необхідності якісного комплексного обслуговування банками фізичних осіб, виявленні слабких сторін та можливостей удосконалення алгоритму банківського обслуговування фізичних осіб.
The purpose of the final work is to determine the need for high-quality integrated banking services for individuals, identify weaknesses and opportunities to improve the algorithm of retail banking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8430
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.