Організаційно - методичні засади комплексного обслуговування фізичних осіб
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета випускної роботи полягає у визначенні необхідності якісного комплексного обслуговування банками фізичних осіб, виявленні слабких сторін та можливостей удосконалення алгоритму банківського обслуговування фізичних осіб.
The purpose of the final work is to determine the need for high-quality integrated banking services for individuals, identify weaknesses and opportunities to improve the algorithm of retail banking.
The purpose of the final work is to determine the need for high-quality integrated banking services for individuals, identify weaknesses and opportunities to improve the algorithm of retail banking.
Опис
Ключові слова
комплексне обслуговування, фізична особа, депозит, кредитування, розрахунково-касове обслуговування, картковий рахунок, фінансова установа, банківська система, сегментація, якість обслуговування, complex service, individual, deposit, crediting, settlement and cash services, card account, financial institution, banking system, segmentation, quality of service