Феномен гуманітарної освіченості: світоглядний контекст

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою дослідження є визначення особливостей гуманітарного знання як необхідного фундаменту формування зрілого світогляду особистості, виявлення смислового контексту якості її освіченості. В процесі дослідження використовувались формально-логічний, гіпотетико-дедуктивний методи. У результаті дослідження були виявленні особливості гуманітарної освіти як фактору, що обумовлює структурну цілісність зрілого світогляду людини, поза якою повноцінна освіта неможлива; розкриті чинники, що характеризують феномен гуманітарної освіченості як фактору світоглядної зрілості особистості.
The purpose of this article is to define the characteristics of humanitarian knowledge as a necessary foundation for the formation of a mature worldview of the individual, to identify the semantic context as the quality of its education. The formal-logical and hypothetical-deductive methods were used in the process of research. As a result of the research the peculiarities of humanitarian education as a factor which determines the structural integrity of the mature worldview of a person beyond which a full-fledged education is impossible were revealed; the factors characterizing the phenomenon of humanitarian education as a factor of the person's worldview maturity are revealed.

Опис

Бібліографічний опис

Шмиголь М. Ф. Феномен гуманітарної освіченості: світоглядний контекст / М. Ф. Шмиголь // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. – Київ, 2018. – Вип. 137. – С. 242-245.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються