Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8754
Назва: Міжнародна маркетингова діяльність фірми в системі Інтернет (на прикладі «SW Agency»)
Інші назви: International marketing activity of the company in the Internet system (for example «SW Agency»)
Автори: Міщенко, І.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: міжнародний маркетинг
Інтернет-маркетинг
зовнішньоекономічна діяльність підприємства
зовнішня торгівля послугами
експорт підприємства
маркетингова стратегія
international marketing
Internet marketing
international economic activity of enterprise
international trade of services
export of enterprise
marketing strategy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти використання міжнародного Інтернет-маркетингу на підприємстві, досліджено фактори міжнародної маркетингової діяльності в системі Інтернет та систематизовано методичні підходи щодо оцінювання міжнародної маркетингової діяльності підприємства в системі Інтернет.
The theoretical aspects of the use of international Internet marketing at the enterprise are considered in the work, factors of international marketing activity in the Internet system are investigated and systematic methodical approaches to the evaluation of the international marketing activity of the enterprise in the Internet system are systematized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8754
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міщенко І.В.Міжнародна маркетингова діяльність фірми.pdf379,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.