Міжнародна маркетингова діяльність фірми в системі Інтернет (на прикладі «SW Agency»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти використання міжнародного Інтернет-маркетингу на підприємстві, досліджено фактори міжнародної маркетингової діяльності в системі Інтернет та систематизовано методичні підходи щодо оцінювання міжнародної маркетингової діяльності підприємства в системі Інтернет.
The theoretical aspects of the use of international Internet marketing at the enterprise are considered in the work, factors of international marketing activity in the Internet system are investigated and systematic methodical approaches to the evaluation of the international marketing activity of the enterprise in the Internet system are systematized.
The theoretical aspects of the use of international Internet marketing at the enterprise are considered in the work, factors of international marketing activity in the Internet system are investigated and systematic methodical approaches to the evaluation of the international marketing activity of the enterprise in the Internet system are systematized.
Опис
Ключові слова
міжнародний маркетинг, Інтернет-маркетинг, зовнішньоекономічна діяльність підприємства, зовнішня торгівля послугами, експорт підприємства, маркетингова стратегія, international marketing, Internet marketing, international economic activity of enterprise, international trade of services, export of enterprise, marketing strategy