Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПричина, Ю.В.-
dc.contributor.authorРуденко, Г.О.-
dc.contributor.authorPrichina, Y.-
dc.contributor.authorRudenko, A.-
dc.date.accessioned2019-05-06T11:17:12Z-
dc.date.available2019-05-06T11:17:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРуденко Г. О. Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземній мові у немовних ЗВО / Г. О. Руденко, Ю. В. Причина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2018. – Вип. 65. – С. 79-82.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9303-
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто актуальну проблему професійно-орієнтованого навчання іноземній мові у немовних закладах вищої освіти. Автори визначають основні переваги професійно-орієнтованих завдань, а також розглядають особливості застосування ділових ігор, дискусій, кейсів на заняттях з іноземної мови для розвитку мовленнєвих компетенцій у студентів економічних спеціальностей немовних ЗВО. Обґрунтована необхідність створення нових навчальних програм та додаткових навчальних посібників з орієнтацією на співдружність викладачів і студентів. Висвітлено особливості застосування професійно-орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов у немовних ЗВО, ефективної мовної підготовки та формування професійної мовної компетентності студентів. Також у статті наводяться приклади професійно-орієнтованих завдань, що можуть застосовуватися викладачами іноземної мови під час занять зі студентами економічних спеціальностей.ru_RU
dc.description.abstractThe article considers the actual problem of professionally-oriented learning of a foreign language in non-language higher educational institutions. The authors determine the main advantages of professionally-oriented tasks, as well as consider the peculiarities of the use of business games, discussions, cases at foreign language lessons for the development of language competencies for students of economic specialties in non-language higher educational institutions. It is substantiated the necessity of creating new educational programs and additional teaching aids with the focus on the cooperation of teachers and students. The authors highlighted the usage peculiarities of a professionally-oriented approach in teaching foreign languages in non-language higher educational institutions, effective language training and formation of professional language competence of students. Also there are examples of professionally-oriented tasks in the article that can be used by foreign language teachers at the lessons with students of economic specialties in the article.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване навчанняru_RU
dc.subjectпрофесійно-орієнтовані завданняru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectстуденти економічних спеціальностейru_RU
dc.subjectпрофесійна діяльністьru_RU
dc.subjectділова граru_RU
dc.subjectдиспутиru_RU
dc.subjectдискусіяru_RU
dc.subjectprofessionally-oriented learningru_RU
dc.subjectprofessionally-oriented tasksru_RU
dc.subjectforeign languageru_RU
dc.subjectstudents of economic specialtiesru_RU
dc.subjectprofessional activityru_RU
dc.subjectbusiness gameru_RU
dc.subjectdisputesru_RU
dc.subjectdiscussionru_RU
dc.titleПрофесійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземній мові у немовних ЗВОru_RU
dc.title.alternativeProfessionally-oriented tasks as a method of studying foreign language in long-term protectionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.