Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманюк, В.В.-
dc.date.accessioned2019-05-17T21:00:20Z-
dc.date.available2019-05-17T21:00:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9388-
dc.description.abstractУ першому розділі: «Теоретичні основи політики просування (promotion)» наводиться характеристика основних понять: туризм, туристична діяльність, політика просування; аналізується світовий досвід у сфері туризму. У другому розділі: «Аналіз національного досвіду політики просування туристичної діяльності» досліджуються види політики просування-реклама, паблік прилешнз, стимулювання збуту, прямий маркетинг, брендинг; оцінюються переваги та недоліки основних каналів розповсюдження; аналізується туристична діяльнісмть України. У третьому розділі «Перспективи маркетингової політики просування турфірми «Travel-Consult» пропонуються докладний аналіз туристичного агентства «Travel-Consult» та розроблена власна програма лояльності для клієнтів туристичного агентства.ru_RU
dc.description.abstractIn the first section: "The theoretical basis of the policy of promotion (promotion)" is a description of the main concepts: tourism, tourism activities, policy of promotion; analyzes the world experience in the field of tourism. In the second section: "Analysis of the national experience of tourism promotion policy", the types of promotion policy-advertising, public relations, sales promotion, direct marketing, branding are studied; the advantages and disadvantages of the main distribution channels are estimated; analyzes tourist activity of Ukraine.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectвиди туризмуru_RU
dc.subjectдовкілляru_RU
dc.subjectтуристична діяльністьru_RU
dc.subjectполітика просуванняru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпаблік прилешнзru_RU
dc.subjectстимулювання збутуru_RU
dc.subjectпрямий маркетингru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectлоготипru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjectenvironmentru_RU
dc.subjecttourist activityru_RU
dc.subjectpromotion policyru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectpublic relationsru_RU
dc.subjectsales promotionru_RU
dc.subjectdirect marketingru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectlogoru_RU
dc.titleМаркетингова політика просування у діяльності туристичної фірми «Travel-Consult»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing promotion policy in the travel agency «Travel-Consult»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf367,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.