Маркетингова політика просування у діяльності туристичної фірми «Travel-Consult»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У першому розділі: «Теоретичні основи політики просування (promotion)» наводиться характеристика основних понять: туризм, туристична діяльність, політика просування; аналізується світовий досвід у сфері туризму. У другому розділі: «Аналіз національного досвіду політики просування туристичної діяльності» досліджуються види політики просування-реклама, паблік прилешнз, стимулювання збуту, прямий маркетинг, брендинг; оцінюються переваги та недоліки основних каналів розповсюдження; аналізується туристична діяльнісмть України. У третьому розділі «Перспективи маркетингової політики просування турфірми «Travel-Consult» пропонуються докладний аналіз туристичного агентства «Travel-Consult» та розроблена власна програма лояльності для клієнтів туристичного агентства.
In the first section: "The theoretical basis of the policy of promotion (promotion)" is a description of the main concepts: tourism, tourism activities, policy of promotion; analyzes the world experience in the field of tourism. In the second section: "Analysis of the national experience of tourism promotion policy", the types of promotion policy-advertising, public relations, sales promotion, direct marketing, branding are studied; the advantages and disadvantages of the main distribution channels are estimated; analyzes tourist activity of Ukraine.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються