Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФеофанова, О.Г.-
dc.date.accessioned2019-08-13T06:51:50Z-
dc.date.available2019-08-13T06:51:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9845-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процеси підвищення якості послуг на підприємствах сфери гостинності. Розглянуто наукові підходи щодо формування стратегії підвищення якості послуг готельних підприємств. Визначено основні принципи стандартизації та сертифікації системи управління якістю послуг. Надано загальну характеристику готелю «Де Рішельє». Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності готелю «Де Рішельє». Проведено SWOT- аналіз готелю «Де Рішельє». Сформовано заходи формування стратегії підвищення якості послуг в готельному підприємстві «Де Рішельє». Проведено апробацію методики оцінювання якості послуг в готелі «Де Рішельє». Розроблено рекомендації щодо впровадження автоматизованих систем, призначених для розв’язання функціональних задач управління персоналом готелю. The graduation project consists of 3 sections.ru_RU
dc.description.abstractThe object of the study of qualification work is the processes of improving the quality of services in the hospitality industry. The scientific approaches concerning formation of the strategy of improving the quality of services of hotel enterprises are considered. The basic principles of standardization and certification of the quality management system are determined. The general description of the hotel "De Richelieu" is provided. The analysis of financial and economic activity of the hotel "De Richelieu" was carried out. A SWOT-analysis of the hotel "De Richelieu" was conducted. Measures to formulate a strategy for improving the quality of services in the hotel business "De Richelieu". Approbation of the methodology for assessing the quality of services at the hotel "De Richelieu". Recommendations for the introduction of automated systems designed to solve the functional tasks of hotel management are developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectуправління якістю готельних послугru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectготельне підприємствоru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectменеджмент якостіru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectперсоналru_RU
dc.subjectфінансово-господарська діяльністьru_RU
dc.subjectquality management of hotel servicesru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjecthotel enterpriseru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.subjectSWOT-analysisru_RU
dc.subjectpersonnelru_RU
dc.subjectfinancial and economic activityru_RU
dc.titleРозробка стратегії підвищення якості послуг підприємств готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of a strategy for improving the quality of services of hotel industry enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.