Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександрочкіна, П.О.-
dc.date.accessioned2019-08-13T18:19:55Z-
dc.date.available2019-08-13T18:19:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9868-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегії диверсифікації послуг туристичного підприємства. Розглянуто поняття та види стратегії диверсифікації послуг. Виокремлено наукові підходи щодо диверсифікація бізнесу на туристичних підприємствах. Надано загальну характеристику туристичного оператора ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур». Проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», структуру доходу та продажу послуг на підприємстві. Проведено діагностику конкурентоспроможності підприємства методами: PEST-аналізу, SWOT-аналізу та визначено конкурентні переваги. Запропоновано заходи формування стратегії диверсифікації послуг щодо зменшення впливу фактору сезонності на діяльність оператора. Рекомендовано напрями розробки нового туристичного продукту освітнього туризму та запропоновано заходи щодо підвищення ефективності рекламної політики на туристичному підприємстві. Проведено обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів.ru_RU
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of three sections. The object of the study is the development of a diversification strategy at the Vilkovo-Pelican-Tour tourist enterprise. The theoretical aspects of the strategy of diversification of tourist enterprise services are considered in the paper. Concepts and types of services diversification strategy are considered. The scientific approaches to diversification of business at tourist enterprises are singled out. The general description of the tourist operator "Vilkov-Pelican-Tour" Ltd. is given. The financial-economic activity of "Vilkov-Pelican-Tur" Ltd., the structure of income and sales of services at the enterprise is analyzed. The diagnostics of enterprise competitiveness are carried out by methods: PEST- analysis, SWOT-analysis and competitive advantages. The measures of formation of the strategy of diversification of services for reducing the influence of seasonal factors on the activity of the operator are proposed. The directions of development of a new tourism product of educational tourism are recommended, and measures are proposed to increase the effectiveness of advertising policies at a tourist enterprise. The substantiation of the economic expediency of the proposed measures has been carried out.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегія диверсифікації туристичних послугru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectтуристичний продуктru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectцінова політика маркетингуru_RU
dc.subjectstrategy of diversification of tourist servicesru_RU
dc.subjecttourist operatorru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjecttourist productru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectprice policy of marketingru_RU
dc.titleРозробка стратегії диверсифікації послуг туристичного підприємства ТОВ "Вилкове-Пелікан-Тур"ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of the strategy of diversifying the services of the tourist enterprise" Vilkovo-Pelican-Tour "Ltd."ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf225,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf473,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.