Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 64.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Колективні засоби розміщування як об’єкт статистичного вивченняМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2012Доминанты рынка событийного туризмаДавыденко, И.В.; Давиденко, І.В.; Davydenko, I.
2013Використання систем доповненої реальності у сфері туристичних послугПетриченко, П.А.; Петриченко, П.А.; Petrychenko, P.
2015Туризм як фактор суспільного розвиткуОльвінська, Ю.О.; Ольвинская, Ю.О.; Olvinskaya, Y.
2013Реалізація регіональної інвестиційної стратегії в індустрії гостинності та туризмуНездоймінов, С.Г.; Нездойминов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013Туризм в условиях перехода к «зелёной» экономикеНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013Стратегия развития регионального туризма в контексте доктрины «зеленой экономики»Нездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013Круизный рынок Черноморского региона УкраиныНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013Передумови формування міжнародних альянсів туроператорів в УкраїніНездоймінов, С.Г.; Нездойминов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Роль брендінгу в просуванні та посиленні конкурентоспроможності туристичних послугУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.