У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності туристичних послуг. Проаналізовано підходи до визначення факторів конкурентоспроможності послуг туристичних підприємств. Визначено роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності туристичних послуг. Надано загальну характеристику туристичного підприємства «Отдых на славу» та проаналізовано динаміку економічної та маркетингової діяльності.
Рекомендовано і економічно обґрунтовано заходи інформаційного забезпечення конкурентоспроможності туристичного агентства «Отдых на славу». Запропоновано заходи щодо вдосконалення сервісу офіційного веб-сайту туристичного агентства «Отдых на славу».
The theoretical aspects of competitiveness of tourist services are considered in the paper. Approaches to determining factors of competitiveness of services of tourist enterprises are analyzed. The role of marketing in enhancing the competitiveness of tourism services has been identified. The general description of the tourism enterprise «Otdyih na slavu» is given and the dynamics of economic and marketing activity is analyzed.
Measures of information support of competitiveness of the travel agency «Otdyih na slavu» are recommended and economically justified. Measures to improve the service of the official website of the travel agency for «Otdyih na slavu».