Проведено дослідження відносно особливостей формування та впровадження системи управління якістю на підприємствах сфери туризму, розглянуті вимоги міжнародних стандартів до формування систем управління якістю підприємств туристичної сфери. Визначено організаційно-економічну характеристику туристичної фірми «Селезньов Тур» та проаналізовані складові системи управління якістю туристичного підприємства. Запропоновано інструментарій щодо формування системи управління якістю туристичних підприємств згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, доведено економічну доцільність сертифікації ISO 9001:2015 системи управління якістю туристичних підприємств, на прикладі туристичного підприємства ТОВ «Селезньов Тур».
A study on the features of the formation and implementation of the quality management system at the enterprises of the tourism sector, the requirements of international standards for the formation of quality management systems of enterprises of the tourism sector. The organizational and economic characteristics of the tourist company «Seleznev Tour» are determined and the components of the quality management system of the tourist enterprise are analyzed. It offers tools for the formation of the quality management system of tourism enterprises in accordance with the requirements of international standard ISO 9001:2015, proven economic feasibility of ISO 9001:2015 quality management system of tourism enterprises on the example of tourist company « Seleznev Tour».