DSpace Repository

Напрями впровадження маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі кафе «The Lodge»)

Show simple item record

dc.contributor.author Решетник, К.С.
dc.date.accessioned 2020-02-26T12:57:38Z
dc.date.available 2020-02-26T12:57:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10989
dc.description.abstract В роботі розглянуто науково-теоретичні аспекти інноваційної діяльності, методи оцінки ефективності інноваційних впроваджень підприємствами ресторанного господарства. Досліджено загальну характеристику кафе та його організаційну структуру. Зроблено аналіз фінансово-господарської діяльності кафе «The Lodge» та зроблено порівняння рівня використання інноваційних технологій з підприємствами-конкурентами, використовуючи метод «Таємний покупець». Для впровадження інноваційних маркетингових заходів розкрита сутність складових комплексу маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі кафе «The Lodge». ru_RU
dc.description.abstract The paper considers the scientific and theoretical aspects of innovation, methods of assessing the effectiveness of innovative implementations by enterprises of the restaurant industry. The General characteristic of the cafe and its organizational structure are investigated. The analysis of financial and economic activity of the cafe "the Lodge" and made a comparison of the level of use of innovative technologies with competitors, using the method of "Mystery shopper". For the introduction of innovative marketing activities the essence of components of marketing of innovations at the enterprises of restaurant business in cafe "The Lodge".
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject інновації ru_RU
dc.subject інноваційна діяльність ru_RU
dc.subject методи оцінки ru_RU
dc.subject інноваційні технології ru_RU
dc.subject маркетингові заходи ru_RU
dc.subject економічний ефект ru_RU
dc.subject innovations ru_RU
dc.subject innovative activity ru_RU
dc.subject evaluation methods ru_RU
dc.subject innovative technologies ru_RU
dc.subject marketing activities ru_RU
dc.subject economic effect ru_RU
dc.subject 242 туризм ru_RU
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу ru_RU
dc.title Напрями впровадження маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі кафе «The Lodge») ru_RU
dc.title.alternative Directions of introduction of marketing innovations at the enterprises of restaurant economy (on the example of cafe "The Lodge") ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account