В роботі розглянуто науково-теоретичні аспекти інноваційної діяльності, методи оцінки ефективності інноваційних впроваджень підприємствами ресторанного господарства. Досліджено загальну характеристику кафе та його організаційну структуру. Зроблено аналіз фінансово-господарської діяльності кафе «The Lodge» та зроблено порівняння рівня використання інноваційних технологій з підприємствами-конкурентами, використовуючи метод «Таємний покупець». Для впровадження інноваційних маркетингових заходів розкрита сутність складових комплексу маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі кафе «The Lodge».
The paper considers the scientific and theoretical aspects of innovation, methods of assessing the effectiveness of innovative implementations by enterprises of the restaurant industry. The General characteristic of the cafe and its organizational structure are investigated. The analysis of financial and economic activity of the cafe "the Lodge" and made a comparison of the level of use of innovative technologies with competitors, using the method of "Mystery shopper". For the introduction of innovative marketing activities the essence of components of marketing of innovations at the enterprises of restaurant business in cafe "The Lodge".