У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління брендами на ринку препаратів для естетичної медицини.
Проаналізовано: маркетингову діяльність та портфель брендів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП», а також конкурентів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП» на ринку естетичної медицини.
Запропоновано: розширення портфелю брендів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП» для підвищення конкурентної спроможності на ринку естетичної медицини, вдосконалення та підвищення кількості навчальних заходів для клієнтів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП».
Thesis consists of three chapters. Object of study - portfolio of brands of «TOTISPHARMA GROUP» LTD.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of brand management in the market of aesthetic medicine products.
Analyzed: marketing activities and portfolio of brands of «TOTISPHARMA GROUP» LTD, as well as competitors of «TOTISPHARMA GROUP» LTD in the aesthetic medicine market.
Suggested: expanding brand portfolio of «TOTISPHARMA GROUP» LTD to improve competitiveness in the market of aesthetic medicine products, improving and increasing the number of training events for clients of «TOTISPHARMA GROUP» LTD.