У роботі розглядаються теоретичні положення та особливості застосування
інтегрованих маркетингових комунікацій консалтингових компаній, та консалтингових
компаній саме в індустрії моди: визначено інтегрованих маркетингових комунікацій та
специфіку маркетингової комунікативної політики, досліджено основні переваги
використання сучасних інтегрованих маркетингових комунікацій.
Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Модний рух»,
(за допомогою інструменту SWOT-аналізу та PEST аналізу).
Запропоновано основні напрями вдосконалення стратегії інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Модний рух».
The final work deals with the theoretical positions and features of application of integrated
marketing communications of consulting companies, and consulting companies in the fashion
industry. In the diploma defines the integrated marketing communications and the specificity of
marketing communications policy, the main advantages of modern integrated marketing
communications are investigated.
The scientific work gives a detail analysis of the marketing environment of LLC «Modnyi
rukh»)» (using the SWOT analysis tool and PEST analysis).
The main directions of improvement of the strategy of integrated marketing
communications of the enterprise LLC «Modnyi rukh»)» are offered.