00 DSpace/Manakin Repository

Розробка програми маркетингових комунікацій в системі управління підприємством (на прикладі ТОВ «Модний рух»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, К.Л.
dc.date.accessioned 2020-02-27T11:27:02Z
dc.date.available 2020-02-27T11:27:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10999
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні положення та особливості застосування інтегрованих маркетингових комунікацій консалтингових компаній, та консалтингових компаній саме в індустрії моди: визначено інтегрованих маркетингових комунікацій та специфіку маркетингової комунікативної політики, досліджено основні переваги використання сучасних інтегрованих маркетингових комунікацій. Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Модний рух», (за допомогою інструменту SWOT-аналізу та PEST аналізу). Запропоновано основні напрями вдосконалення стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Модний рух». ru_RU
dc.description.abstract The final work deals with the theoretical positions and features of application of integrated marketing communications of consulting companies, and consulting companies in the fashion industry. In the diploma defines the integrated marketing communications and the specificity of marketing communications policy, the main advantages of modern integrated marketing communications are investigated. The scientific work gives a detail analysis of the marketing environment of LLC «Modnyi rukh»)» (using the SWOT analysis tool and PEST analysis). The main directions of improvement of the strategy of integrated marketing communications of the enterprise LLC «Modnyi rukh»)» are offered.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації ru_RU
dc.subject Pr ru_RU
dc.subject маркетингова комунікативна політика ru_RU
dc.subject маркетинг підприємства ru_RU
dc.subject консалтинг ru_RU
dc.subject індустрія моди ru_RU
dc.subject integrated marketing communications ru_RU
dc.subject Pr ru_RU
dc.subject marketing communication policy ru_RU
dc.subject enterprise marketing ru_RU
dc.subject consulting ru_RU
dc.subject fashion industry ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Розробка програми маркетингових комунікацій в системі управління підприємством (на прикладі ТОВ «Модний рух») ru_RU
dc.title.alternative Development of the marketing communication program in the enterprise management system (for example, LLC «Modnyi rukh») ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу