DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Альфа» в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Борщ, С.С.
dc.date.accessioned 2020-02-27T11:36:34Z
dc.date.available 2020-02-27T11:36:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11000
dc.description.abstract В роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності, змісту та властивостей концепції комплексу маркетингу, ролі служби маркетингу в діяльності підприємства, методики визначення результативності маркетингової діяльності. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «АЛЬФА», фінансовий стан ТОВ «АЛЬФА», сучасного стану комплексу маркетингу ТОВ «АЛЬФА». Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на ринку рекламних послуг: розробка проекту комплексу маркетингу ТОВ «АЛЬФА», зроблена оцінка ефективності реалізації плану маркетингу. Представлено прогноз рівня основних економічних показників діяльності підприємства. В роботі розроблена прогнозна багатофакторна модель з урахуванням фактору часу з використанням MS Excel. ru_RU
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects of the essence, content and properties of the concept of the marketing mix, the role of the marketing service in the enterprise, methods for determining the effectiveness of marketing activities. The organizational and economic characteristics of the activities of LLC Alpha, the financial condition of LLC Alpha, and the current state of the marketing complex of LLC Alpha are analyzed. Measures to improve marketing activities in the market of advertising services are proposed: the development of a project for the marketing complex of Alfa LLC, the effectiveness of the implementation of the marketing plan is evaluated. The forecast of the level of the main economic indicators of the enterprise. In the work, a predictive multifactor model is developed taking into account the time factor using MS Excel.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject функції маркетингу ru_RU
dc.subject факторний аналіз ru_RU
dc.subject маркетингові комунікації ru_RU
dc.subject маркетингова програма ru_RU
dc.subject SWOT-аналіз ru_RU
dc.subject рекламна продукція ru_RU
dc.subject ефективність реалізації проекту ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing program ru_RU
dc.subject marketing mix ru_RU
dc.subject marketing functions ru_RU
dc.subject factor analysis ru_RU
dc.subject marketing communications ru_RU
dc.subject SWOT analysis ru_RU
dc.subject advertising products ru_RU
dc.subject project implementation efficiency ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Альфа» в сучасних умовах ru_RU
dc.title.alternative Improving the marketing activities of Alfa LLC in modern conditions ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account