DSpace Repository

Маркетингова стратегія на ринку квіткових магазинів

Show simple item record

dc.contributor.author Даниленко, О.О.
dc.date.accessioned 2020-02-27T12:01:55Z
dc.date.available 2020-02-27T12:01:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11003
dc.description.abstract Проаналізовано профіль маркетингового середовища магазину «Квіти», проводиться аналіз маркетингового середовища і оцінка ефективності маркетингової діяльності магазину. Розроблена маркетингова стратегія, що складається з наступних елементів: створення та просування інтернет-магазину, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів (створення та просування Instagram-акаунту), впровадження бонусної програми, квітів, налагодження співробітництва з весільними салонами і компанією по організації свят, рекламна кампанія. ru_RU
dc.description.abstract The profile of the marketing environment of Flowers shop is analyzed, the analysis of the marketing environment and the evaluation of the effectiveness of the marketing activity of the shop are carried out. A marketing strategy has been developed consisting of the following elements: creation and promotion of an online store, generation of traffic from social networks and content resources (creation and promotion of Instagram account), introduction of a bonus program, expansion of the range of flowers, establishing cooperation with wedding salons and company for holiday organization, advertising campaign.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject маркетингова стратегія ru_RU
dc.subject маркетингове середовище ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject економічний ефект ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject marketing strategy ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject economic effect ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Маркетингова стратегія на ринку квіткових магазинів ru_RU
dc.title.alternative Marketing strategy in the market of flower shops ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account