У роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних
підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності
маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення маркетингової
діяльності в роботі торгівельно-посередницьких підприємств.
Надано організаційно-економічну характеристику підприємства «Т-Парфюм»;
досліджено маркетингове середовище компанії «Т-парфюм»; охарактеризовано складові
комплексу маркетингу компанії «Т-парфюм».
Розроблено заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики
компанії «Т-парфюм»; запропоновано рекомендації щодо активізації збутової політики
компанії «Т-парфюм»; надано пропозиції щодо активізації заходів з підвищення
ефективності особистих продажів компанії.
The role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in
the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing
activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and
intermediary enterprises is analyzed.
Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given;
investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the
marketing complex of the company are characterized.
Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume"
company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions
were made to step up activities to improve the personal sales of the company.