dc.contributor.author |
Комарова, Ю.К. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-27T12:13:54Z |
|
dc.date.available |
2020-02-27T12:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11005 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних
підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності
маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення маркетингової
діяльності в роботі торгівельно-посередницьких підприємств.
Надано організаційно-економічну характеристику підприємства «Т-Парфюм»;
досліджено маркетингове середовище компанії «Т-парфюм»; охарактеризовано складові
комплексу маркетингу компанії «Т-парфюм».
Розроблено заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики
компанії «Т-парфюм»; запропоновано рекомендації щодо активізації збутової політики
компанії «Т-парфюм»; надано пропозиції щодо активізації заходів з підвищення
ефективності особистих продажів компанії. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in
the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing
activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and
intermediary enterprises is analyzed.
Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given;
investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the
marketing complex of the company are characterized.
Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume"
company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions
were made to step up activities to improve the personal sales of the company. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг торговельно- посередницьких підприємств |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингове середовище підприємства |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
ru_RU |
dc.subject |
marketing |
ru_RU |
dc.subject |
marketing-mix |
ru_RU |
dc.subject |
marketing of trade-intermediary enterprises |
ru_RU |
dc.subject |
marketing environment |
ru_RU |
dc.subject |
competitiveness |
ru_RU |
dc.title |
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм" |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Improvement of marketing activity of the enterprise"T-perfume" |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |