DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм"

Show simple item record

dc.contributor.author Комарова, Ю.К.
dc.date.accessioned 2020-02-27T12:13:54Z
dc.date.available 2020-02-27T12:13:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11005
dc.description.abstract У роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення маркетингової діяльності в роботі торгівельно-посередницьких підприємств. Надано організаційно-економічну характеристику підприємства «Т-Парфюм»; досліджено маркетингове середовище компанії «Т-парфюм»; охарактеризовано складові комплексу маркетингу компанії «Т-парфюм». Розроблено заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики компанії «Т-парфюм»; запропоновано рекомендації щодо активізації збутової політики компанії «Т-парфюм»; надано пропозиції щодо активізації заходів з підвищення ефективності особистих продажів компанії. ru_RU
dc.description.abstract The role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and intermediary enterprises is analyzed. Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given; investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the marketing complex of the company are characterized. Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume" company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions were made to step up activities to improve the personal sales of the company.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject маркетинг торговельно- посередницьких підприємств ru_RU
dc.subject маркетингове середовище підприємства ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing-mix ru_RU
dc.subject marketing of trade-intermediary enterprises ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.subject competitiveness ru_RU
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм" ru_RU
dc.title.alternative Improvement of marketing activity of the enterprise"T-perfume" ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account