00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на прикладі ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макарова, Н.В.
dc.date.accessioned 2020-02-27T12:20:42Z
dc.date.available 2020-02-27T12:20:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11006
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару підприємства, проаналізовано умови формування маркетингової стратегії ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової товарної стратегії ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» шляхом розробки стратегії щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування товарів ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД». ru_RU
dc.description.abstract The theoretical bases of marketing formation are considered in the work strategies at different stages of the enterprise product life cycle, conditions of formation of marketing strategy of LLC "Fozzi-Food" are analyzed, the marketing environment of the enterprise and its complex are investigated marketing through methods such as competitive analysis, STEP analysis, SWOT analysis. The basic directions of improvement of marketing are offered Fozzi-Food Ltd.'s product strategy by developing a strategy for improving communication policy by developing an advertising campaign, measures for the promotion of the products of LLC "Fozzi-Food".
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject комлекс маркетингу ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність ru_RU
dc.subject макро- та мікросередовище ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject competitiveness ru_RU
dc.subject macro and microenvironment ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на прикладі ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД») ru_RU
dc.title.alternative Marketing strategies at different stages of the life cycle goods (for example, LLC "Fozzi-Food") ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу