У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингових
стратегій на різних етапах життєвого циклу товару підприємства,
проаналізовано умови формування маркетингової стратегії ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»,
досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс
маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз,
SWOT-аналіз.
Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової
товарної стратегії ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» шляхом розробки стратегії щодо
удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії,
запропоновано заходи зі просування товарів ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД».
The theoretical bases of marketing formation are considered in the work
strategies at different stages of the enterprise product life cycle,
conditions of formation of marketing strategy of LLC "Fozzi-Food" are analyzed,
the marketing environment of the enterprise and its complex are investigated
marketing through methods such as competitive analysis, STEP analysis,
SWOT analysis.
The basic directions of improvement of marketing are offered
Fozzi-Food Ltd.'s product strategy by developing a strategy for
improving communication policy by developing an advertising campaign,
measures for the promotion of the products of LLC "Fozzi-Food".