чено теоретичні основи комплексу маркетингу підприємства, проаналізовано еволюційні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства.
Проаналізовано комплекс маркетингу підприємства студії хореографії «Selena»; надано організаційно-економічну характеристику діяльності студії хореографії «Selena»; досліджено маркетингове середовище студії хореографії «Selena»
Надано пропозиції щодо покращення організації управління комплексом маркетингу студії хореографії «Selena»; запропоновано рекомендації з удосконалення складових комплексу маркетингу студії хореографії «Selena»; розроблено маркетинговий план та розраховано ефективність рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу студії хореографії «Selena».
The work deals with the the general principles of marketing activity of the enterprise; theoretical foundations of the enterprise marketing-mix are determined, evolutionary approaches to management of the enterprise marketing-mix are analyzed. The marketing-mix of the Selena choreography studio is analyzed; the organizational and economic characteristics of the activity of the Selena choreography studio are given; the marketing environment of the Selena choreography studio is investigated.
Suggestions were made to improve the management of the marketing-mix of the Selena choreography studio; recommendations for improving the components of the marketing-mix of the Selena choreography studio are offered; developed a marketing plan and calculated the effectiveness of recommendations for improving the marketing complex of the choreography studio "Selena".