У роботі розглядаються дистанційне методи обслуговування банками клієнтів. Проаналізовано теоретичні основи дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг; досліджено види дистанційного обслуговування клієнтів; проведено оцінку розвитку ринку платіжних карток в Україні; проаналізовано стан дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг України; проаналізовано застосування дистанційного банківського обслуговування в АТ «Укрсиббанк»; виділено проблеми дистанційного банківського обслуговування в Україні; досліджено зарубіжний досвід дистанційного обслуговування клієнтів. Запропоновано на основі проведеного дослідження: розвивати ринок платіжних карток на рівні банківської системи в цілому та на рівні окремого банку; впроваджувати нові технології у банківське обслуговування клієнтів.
The paper considers remote methods of customer service by banks. Theoretical bases of remote customer service in the market of banking services are analyzed; the types of remote customer service are investigated; an assessment of the development of the payment card market in Ukraine was conducted; the state of remote customer service in the market of banking services of Ukraine is analyzed;
the application of remote banking service in Ukrsibbank is analyzed; problems of remote banking in Ukraine are highlighted; foreign experience of remote customer service is investigated. It is proposed on the basis of the conducted research: to develop the market of payment cards at the level of the banking system as a whole and at the level of an individual bank; introduce new technologies in customer banking.