dc.contributor.author |
Заєць, І.І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-21T11:25:41Z |
|
dc.date.available |
2020-07-21T11:25:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11521 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються дистанційне методи обслуговування банками клієнтів. Проаналізовано теоретичні основи дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг; досліджено види дистанційного обслуговування клієнтів; проведено оцінку розвитку ринку платіжних карток в Україні; проаналізовано стан дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг України; проаналізовано застосування дистанційного банківського обслуговування в АТ «Укрсиббанк»; виділено проблеми дистанційного банківського обслуговування в Україні; досліджено зарубіжний досвід дистанційного обслуговування клієнтів. Запропоновано на основі проведеного дослідження: розвивати ринок платіжних карток на рівні банківської системи в цілому та на рівні окремого банку; впроваджувати нові технології у банківське обслуговування клієнтів. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The paper considers remote methods of customer service by banks. Theoretical bases of remote customer service in the market of banking services are analyzed; the types of remote customer service are investigated; an assessment of the development of the payment card market in Ukraine was conducted; the state of remote customer service in the market of banking services of Ukraine is analyzed;
the application of remote banking service in Ukrsibbank is analyzed; problems of remote banking in Ukraine are highlighted; foreign experience of remote customer service is investigated. It is proposed on the basis of the conducted research: to develop the market of payment cards at the level of the banking system as a whole and at the level of an individual bank; introduce new technologies in customer banking. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
банк |
ru_RU |
dc.subject |
цифровізація |
ru_RU |
dc.subject |
дистанційне банківське обслуговування |
ru_RU |
dc.subject |
Інтернет-банкінг |
ru_RU |
dc.subject |
мобільний банкінг |
ru_RU |
dc.subject |
bank |
ru_RU |
dc.subject |
digitalization |
ru_RU |
dc.subject |
remote banking |
ru_RU |
dc.subject |
client-bank system |
ru_RU |
dc.subject |
internet banking |
ru_RU |
dc.subject |
mobile banking |
ru_RU |
dc.subject |
072 фінанси, банківська справа та страхування |
ru_RU |
dc.subject |
кафедра банківської справи |
ru_RU |
dc.title |
Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів в банках України |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Development of remote customer service in Ukrainian banks |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |