00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності ТОВ «Вентех»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чистяков, Д.Л.
dc.date.accessioned 2020-12-15T10:09:17Z
dc.date.available 2020-12-15T10:09:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12021
dc.description.abstract В роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингового середовища, сутність і структура маркетингового середовища підприємства, процес та методи аналізу маркетингового середовища. Проаналізовано внутрішнє маркетингове середовище ТОВ «Венттех», проведено аналіз макромаркетингового середовища ТОВ «Венттех», проведено і здійснено аналіз сучасного стану маркетингової діяльності ТОВ «Венттех». Запропоновано заходи щодо урахування впливу маркетингового середовища на діяльність ТОВ «Венттех»: використання Інтернет - маркетингу у діяльності ТОВ «Венттех». Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів підвищення результативності рекламної діяльності. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects of the formation of the marketing environment, the nature and structure of the marketing environment of the enterprise, the process and methods of analyzing the marketing environment. The internal marketing environment of Venttech LLC has been analyzed, the macro-marketing environment of Venttech LLC has been analyzed, and the current state of the marketing activities of Venttech LLC has been analyzed. Measures are proposed to take into account the influence of the marketing environment on the activities of Venttech LLC: the use of Internet marketing in the activities of Venttech LLC. A predictive assessment of the effectiveness of areas of increasing the effectiveness of advertising is presented.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject середовище en_US
dc.subject макросреда en_US
dc.subject мікросреда en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject SWOT аналіз en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject environment en_US
dc.subject macroenvironment en_US
dc.subject microenvironment en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності ТОВ «Вентех» en_US
dc.title.alternative Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the activities of Ventech LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу