00 DSpace/Manakin Repository

Складові елементи і варіанти стратегії банку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сирчин, О.Л.
dc.contributor.author Syrchyn, О.
dc.date.accessioned 2021-03-02T11:17:22Z
dc.date.available 2021-03-02T11:17:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Складові елементи і варіанти стратегії банку / О. Л. Сирчин // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 2 (73). – С. 84-93. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12478
dc.description.abstract У статті запропоновано науково-практичний підхід до формування стратегії діяльності комерційного банку в сучасних умовах. Інформаційною базою статті послужили результати дослідження сучасних вчених і статистичні дані НБУ. Визначено, що причиною існування стратегії банку є його місія. У результаті проведеного дослідження обґрунтовано, що основними елементами стратегії є стратегічне бачення, стратегічне планування та стратегія дій банку. Сформульовано визначення стратегії банку. Обґрунтовано підходи до формування стратегії банку: традиційний, конкурсний, інтегративний і зовнішній. Визначено, що частка банку на ринку банківських послуг при певному рівні прибутковості є універсальною стратегічною метою його діяльності. Отже, існують тільки три універсальні стратегії дій банку: стратегія агресивного зростання, стратегія помірного зростання, консервативна стратегія. З даної точки зору слідує, що існують три основних шляхи досягнення конкурентної переваги: виявлення таких ринкових сегментів у рамках всієї економіки, де банк може лідирувати; отримання переваг за рахунок впровадження нових банківських послуг; отримання переваг за рахунок ціноутворення. Показано, що стратегія банку пов’язана з вибором моделі корпоративного управління банку, яка, у свою чергу, залежить від особливостей економіки країни. Запропоновано використовувати японсько- німецьку модель корпоративного управління банку як найбільш прийнятну для конкретних політико-економічних умов України. Зазначено, що реалізація стратегії банку призводить до формування універсального або спеціалізованого банку (корпоративного, роздрібного, інвестиційного, розрахункового тощо). en_US
dc.description.abstract The article proposes a scientific and practical approach to the formation of a strategy for the commercial bank activities in modern conditions. The information base of the article was the results of a study of modern scientists and statistical data of the NBU. It is determined that the reason for the existence of the bank’s strategy is its mission. As a result of the study, it was substantiated that the main elements of the strategy are the strategic vision, strategic planning and action strategy of the bank. The definition of the bank’s strategy is formulated. Approaches to the formation of the bank’s strategies have been substantiated: traditional, competitive, integrative and external. It is determined that the bank’s share in the banking services market at a certain level of profitability is the universal strategic goal of the bank’s activities. Consequently, there are only three universal strategies for the bank’s actions: an aggressive growth strategy, a moderate growth strategy, and a conservative strategy. From this point of view, it follows that there are three main ways to achieve a competitive advantage: identifying such market segments throughout the entire economy, where the bank can lead; receiving benefits through the introduction of new banking services; getting benefits through pricing. It is shown that the bank’s strategy is associated with the choice of a corporate governance model of the bank, which, in turn, depends on the characteristics of the country’s economy. It is proposed to use the Japanese-German model of corporate governance of the bank as the most suitable for the specific political and economic conditions of Ukraine. It is noted that the implementation of the bank’s strategy leads to the formation of a universal or specialized bank (corporate, retail, investment, settlement, etc.).
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комерційний банк en_US
dc.subject стратегія діяльності банку en_US
dc.subject стратегічне бачення en_US
dc.subject типи стратегії діяльності банку en_US
dc.subject шляхи реалізації стратегії банку en_US
dc.subject commercial bank en_US
dc.subject bank activity strategy en_US
dc.subject strategic vision types of the bank’s activity strategy en_US
dc.subject ways to implement the bank’s strategy en_US
dc.title Складові елементи і варіанти стратегії банку en_US
dc.title.alternative The constituent elements and options of the bank’s strategy en_US
dc.type Article en_US
dc.identifier.doi https://doi.org/10.33987/vsed.2(73).2020.84-93


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу