У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет маркетингу підприємств в сфері
надання послуг. Були розглянуті теоретичні основи головних інструментів Інтернет-
маркетингу, а саме контекстна-медійна реклама, внутрішня оптимізація сайту, просування в
соціальних мережах та інші.
Проаналізовано: фінансові показники, маркетингове середовище, комплекс
маркетингу, інтернет-маркетинг.
Запропоновано: вдосконалити інтернет-маркетинг шляхом впровадження контекстної
та таргетованої реклами, а також SEO- просування.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of theoretical bases of main instruments of
Internet-marketingwere considered, namely Ppc advertisement, Search engine optimization of website,
promotion in social networks
Analyzed: financial indicators, marketing environment, marketing complex, internet
marketing.
Suggested: improve Internet marketing through the introduction of contextual and targeted
advertising, as well as SEO-promotion.