dc.contributor.author |
Куракулова, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T09:06:00Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T09:06:00Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Куракулова О. В. Удосконалення інтернет-маркетингу підприємства «Compass» (ФОП Леденчук В. І.) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / О. В. Куракулова; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 112 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12503 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет маркетингу підприємств в сфері
надання послуг. Були розглянуті теоретичні основи головних інструментів Інтернет-
маркетингу, а саме контекстна-медійна реклама, внутрішня оптимізація сайту, просування в
соціальних мережах та інші.
Проаналізовано: фінансові показники, маркетингове середовище, комплекс
маркетингу, інтернет-маркетинг.
Запропоновано: вдосконалити інтернет-маркетинг шляхом впровадження контекстної
та таргетованої реклами, а також SEO- просування. |
en_US |
dc.description.abstract |
Diploma thesis deals with theoretical aspects of theoretical bases of main instruments of
Internet-marketingwere considered, namely Ppc advertisement, Search engine optimization of website,
promotion in social networks
Analyzed: financial indicators, marketing environment, marketing complex, internet
marketing.
Suggested: improve Internet marketing through the introduction of contextual and targeted
advertising, as well as SEO-promotion. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
інструменти Інтернет-маркетингу |
en_US |
dc.subject |
просування в соціальних мережах |
en_US |
dc.subject |
внутрішня оптимізація сайту |
en_US |
dc.subject |
контекстна реклама |
en_US |
dc.subject |
таргетована реклама |
en_US |
dc.subject |
internet-marketing |
en_US |
dc.subject |
internet-marketing instruments |
en_US |
dc.subject |
search engine optimization |
en_US |
dc.subject |
social media marketing |
en_US |
dc.subject |
PPC advertising |
en_US |
dc.subject |
target advertising |
en_US |
dc.subject |
075 «Маркетинг» |
en_US |
dc.subject |
кафедра маркетингу |
en_US |
dc.title |
Удосконалення інтернет-маркетингу підприємства «Compass» ( ФОП Леденчук В.І.) |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of internet-marketing of the enterprise "Compass" (PI Ledenchuk V. I.) |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |