00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Затишняк, Т.О.
dc.date.accessioned 2021-03-12T11:46:02Z
dc.date.available 2021-03-12T11:46:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Затишняк Т. О. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «поїхали з нами» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / Т. О. Затишняк; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12548
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності туристичного підприємства. Розкрито сутність основних понять – маркетинг, управління маркетинговою діяльністю, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику, аналіз економічної та маркетингової діяльності туристичного підприємства «Поїхали з нами», досліджено конкурентну позицію за ключовими елементами споживчої цінності, визначено сукупність чинників маркетингового впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект маркетингових заходів. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the tourist industry enterprises. The essence of the basic concepts - marketing, management of marketing activity, competitive position – were described. The general characteristic, the analysis of economic and marketing activity of the tourist enterprise "Let's go with us" are given, the competitive position on key elements of consumer value is investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the tourist enterprise is defined. The recommendations for improving the marketing activity of the investigated enterprise were proposed and grounded, and the economic effect of marketing activity was determined by the method of "marketing ROI".
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентна позиція en_US
dc.subject ключові елементи споживчої цінності en_US
dc.subject «маркетинговий ROI» en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitive position en_US
dc.subject key elements of consumer value en_US
dc.subject "marketing ROI" en_US
dc.subject 242 «Туризм» en_US
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу en_US
dc.title Удосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами» en_US
dc.title.alternative Improvement of management of marketing activity of the tourist enterprise "Let's go with us" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу