У роботі розглядаються теоретичні аспекти категорії конкурентоспроможність підприємства, факторів, що її визначають, а також сучасні підходи та методики оцінки конкурентоспроможності підприємства.
Проаналізовано: роздрібний ринок будівельних матеріалів, фінансово-економічний стан підприємства ПрАТ «Нова Лінія», рівень конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «Нова Лінія».
Запропоновано збільшення конкурентоспроможності підприємства за рахунок підвищення рівня маркетингової складової та вдосконалення програми лояльності.
The paper considers the theoretical aspects of the category of enterprise competitiveness, the factors that determine it, as well as modern approaches and methods of assessing the competitiveness of the enterprise.
Analyzed: retail market of building materials, financial and economic condition of the enterprise PJSC "New Line", the level of competitiveness of the enterprise PJSC "New Line".
It is proposed to increase the competitiveness of the enterprise by increasing the level of marketing component and improving the loyalty program.