DSpace Repository

Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду»

Show simple item record

dc.contributor.author Дячук, К.А.
dc.date.accessioned 2021-03-24T08:45:15Z
dc.date.available 2021-03-24T08:45:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дячук К. А. Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. А. Дячук; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти. Сутність і організація маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості маркетингових комунікацій торгівельних підприємств. Проаналізовано організаційно-економічний розвиток ТД «Імперія Холоду», складено загальну характеристику діяльності Одеської філії ТД «Імперія Холоду» у сегменті HoReCa, наведено характеристику комплексу маркетингу Одеської філії ТД «Імперія Холоду». Запропоновано рекомендації щодо удосконалення використання Інтернет-реклами та меседжерів, запропоновано створення Інтернет-магазину та ряд маркетингових заходів, розраховано витрати на запропоновані маркенгові заходи. en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of trade enterprises are considered in the work. The organizational and economic development of TН "Imperiya Kholodu" is analyzed, the general characteristic of activity of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" in the HoReCa segment is made, the characteristic of a complex of marketing of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" is resulted. Recommendations for improving the use of Internet advertising and messengers are proposed, the creation of an online store and a number of marketing activities are proposed, the costs of the proposed marketing activities are calculated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject ринок HoReCa en_US
dc.subject ринок FMCG en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject Інтернет- реклама en_US
dc.subject Viber-розсилка en_US
dc.subject HoReCa market en_US
dc.subject FMCG market en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject Internet advertising en_US
dc.subject Viber-mailing en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing communications of a trading company on the example of TН "Imperiya Kholodu" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account