У роботі розглядаються теоретичні аспекти. Сутність і організація маркетингових
комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості
маркетингових комунікацій торгівельних підприємств.
Проаналізовано організаційно-економічний розвиток ТД «Імперія Холоду»,
складено загальну характеристику діяльності Одеської філії ТД «Імперія Холоду» у сегменті
HoReCa, наведено характеристику комплексу маркетингу Одеської філії ТД «Імперія
Холоду».
Запропоновано рекомендації щодо удосконалення використання Інтернет-реклами та
меседжерів, запропоновано створення Інтернет-магазину та ряд маркетингових заходів,
розраховано витрати на запропоновані маркенгові заходи.
The theoretical aspects. The essence and organization of marketing communications, a
complex of marketing communications and its components, features of marketing communications
of trade enterprises are considered in the work.
The organizational and economic development of TН "Imperiya Kholodu" is analyzed,
the general characteristic of activity of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" in the
HoReCa segment is made, the characteristic of a complex of marketing of the Odessa branch of TН
"Imperiya Kholodu" is resulted.
Recommendations for improving the use of Internet advertising and messengers are
proposed, the creation of an online store and a number of marketing activities are proposed, the
costs of the proposed marketing activities are calculated.